استارتاپ ها در اوایل فعالیتشان با چالش های بسیاری دست و پنجه نرم می کنند. یک استارتاپ در اوایل دوران حیات خود سرمایه چندانی در اختیار ندارد. در بازاری که وارد آن شده اند شناخته شده نیست. حتی شاید رقبای با سابقه ای در آن بازار حضور داشته باشند!. کارهای زیادی هست که باید انجام شود. همه ی اینها را با تعداد کم کارکنان یک استارتاپ جمع کنید! نتیجه چه می شود؟ خودتان حدس بزنید!

یکی از اولین وظایفی که بنیانگذاران استارتاپ ها باید به آن توجه کنند، تلاش برای جلب توجه عمومی و در نتیجه جذب مشتریان اولیه است. سپس به منظور اصلاح محصول، از مشتریان خود بازخورد دریافت کنند!.

حتی پس از اینکه استارتاپ شما کمی شناخته شد و به اصطلاح چرخ شما روی غلتک افتاد، باز هم باید به ارتباط با مشتریان و شناخته شدن بیشتر در بازار اهمیت ویژه ای قائل شوید.

با توجه به ارزان بودن ابزارهای تولید محتوی، و دسترسی همه به اینترنت و شبکه های اجتماعی، یکی از منطقی ترین روش ها برای دیده و شناخته شدن کسب و کارهایی با بودجه های کم، استفاده از ابزارهای بازاریابی محتوی است.

اما بازاریابی محتوی مشکلات خاص خودش رو داره… تولید محتوا برای استارتاپ ها برای زمانبر هست، نیاز به تحقیقات زیادی داره. و شاید در یک تیم استارتاپی 5 نفره هیچ کسی نتونه از ابزار خاصی استفاده کنه!…

با همه ی این تفاسیر، استارتاپ استودیوی TimeToStartup تصمیم گرفت استودیوی محتوای خودش رو هم راه اندازی کنه… با این کار استارتاپ ها بیشتر و بهتر می تونند بر روی هدف اصلیشون (یعنی توسعه محصول و ارتباط با مشتریان) تمرکز کنند. و کار تولید محتوا برای استارتاپ ها به استارتاپ استودیوی ما واگذار می شه.

برای اطلاع از سایر خدمات استارتاپ استودیوی TimeToStartup کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری ستاره زده شده اند *